zaterdag 9 juni 2012

Maand van het spannende boek

Ik heb er alweer helemaal zin in! Het is weer de maand van het spannende boek. Als fervent thrillerlezer de leesmaand bij uitstek. Stap 1: lees de thrillergids die elk jaar rond 1 juni uitkomt.... En kies een lekkere stapel uit die past bij de 4 en 5 sterren beoordelingen.


Dit jaar gekozen voor:
de nieuwe Camilla Lackberg (helaas deze keer 'slechts *** volgens de gids, maar dat kan mijn pret niet drukken, gisteren uitgekomen)

Charles den Tex, de vriend (*****)

Deon Meijer, 13 uur (***** en de beste thriller volgens de gids)

Bram dehouck, een zomer zonder slaap (winnaar van de gouden strop)

En 2 andere titels die me aanspraken in de winkel.


Ik laat je snel weten wat ik er van vond, op dit moment nog bezig in een Loes den Hollander "Glansrol".


Tip: in veel bibliotheken kun je nu een zogenaamde thrillertas lenen.
Dit is een gesloten tas met daarin drie door de bibliotheek geselecteerde thrillers, soms verrassende aanraders!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat ontzettend lief dat je de moeite wilt nemen om commentaar achter te laten!
Dat stel ik zeer op prijs.
Liefs Leonibg